Korkunç ikiz (vol2)

Evet nerede kalmıştık sayın okuyucular.
Herkesin işinize karıştığı dönemler...
Benim gebeliğimin ilk dönemleri ile son dönemlerinin pek anlatılır tarafı yok. Çünkü ben de pek hatırlamıyorum. Hatırlamak istemiyorum da diyebiliriz..
Ama okurlarımın arasında olası ikiz hamilesi, adayı ya da isteyen olursa korkutmayayım.
Zira amacım ne akıl vermek, ne de korkutmak.

Not düşmeyi borç bilirim. Her gebelik birbirinden çok farklıdır. Kendi yaşadığım 3 gebeliğim de birbirinden apayrıydı. Yani no korku, dont panic 👊

Zaten asıl mesele gebelik değil, sonuçta o sadece 9 ay sürüyor. Gene bilgi vermek adına belirtmekte fayda var ki ikiz gebelikler tekil gebeliğe göre miadı 38 hafta olan, ekseriyetle 35 civarında doğumla gerçekleşen bi süreç. Benim doğumum 38 haftada oldu. Doğum serüvenimi daha sonra bi postta yazarım.

Ben şuan asıl insanların size bu kadar çok (4) çocukla nasıl başettiğinizi, aslında başedemediğinizi görmek istediklerini, acaba nerede tökezleyecek olmanıza (ki tökezlemek kadar, yorulmak kadar, sıkılmak kadar normal bişey olamaz) el ovuşturarak beklediklerinin altını çizme niyetindeyim.
slogan da bulsak mı kendimize ne dersiniz?

Dostum ben bi anneyim! Her anne gibi evlatlarıma bakma, onları koruma idare etme gücü bana bahşedilmiş bi özellik. İnan bu özellik her anneye ilahi olarak veriliyor. Benimki sadece daha çok çocuğu korumaya programı update edildi. Senin ki 2dir, berikinin tek.. Başka biri anne olamayacak durumdadır, daha bi başkasınınki ise 7dir. Kader kısmeti de anlattırma bana şimdi.

Her an gelişiyor ve hep hayatın başka başka yüzleri ile karşılaşıyorken, her annelik nasıl insanı değiştirmesindi. Beni de çok değiştirdi. Hem de iyi ki...

Ay bu postta da modum düşüktü pek gülümseten taraflarını yazamadım.

Ama azmime bakacak olursan, gene geleceğim.

adios amigos




Comments

Popular posts from this blog

Dantelde son nokta

şifahane

Babaanne ve Dede Yanında...