Her zamanki birikmişlikle nereden başlayacağımı bilemez haldeyim.
Şimdiden başa doğru gitmekte fayda görüyorum zira çok kısa zamanda yazabileceğimi yine zannetmiyorum.
Bu pazar çok güzel bir yoruculukla başladı. Akif Eren beyin yaşgünü vesilesi ile bir parti yapılacaktı ama sıradanlıktan hoşlanmayan annesi bu sefer ne yapacaktı?
Yazın başında gittiğimiz Riva' da piknik yerlerinden birinde doğum günü kutlaması olunca bende biz neden yapmayalım fikri canlandı. Fakat Riva herkesin gelebileceği bir yer olmamakla birlikte, gidiş dönüş konusunda da sorun yaşayacağımızı düşündüğüm için vazgeçtim ordan.
Fakat başka nerede yapılabilir diye de düşünmeden edemedim doğrusu.

Sonra babaannemle birlikte gittiğimiz Zeytinburnu Sur Restaurant bu konuda benim isteklerime kesinlikle cevap verebilecek bir yerdi. Ortam şehirin gürültüsünden uzaklaştırılmış, yeşertilmiş, suni göletlerle süslenmiş, göletlerde ördekler beslenir olmuş tam bir aile cafe ve restaurant yeri haline gelmiş.
Durum böyle olunca, evde kapalı kalmaktansa dışarıda vakit geçirmek daha ehven olacaktı. Nitekim oldu da...
Sorun annesinin pastasını kendi yapma takıntısından ileri geldi. Günler öncesinden şeker hamurlu pasta modellerine bakıldı, kafada taslak oluşturuldu, Eminönü'nden şeker hamurları ve bilimum pasta ve parti malzemeleri alındı. Acemilik olmasın diye 3-4 gün öncesinde bir pasta bile yapıldı. Ama gel görki en önemli günde pasta olmadı. Krema cıvık olunca şekeri eritti, iki katlı olan pasta kaydı falan işte.


Sonra alelacele en yakın Dilek'e sipariş verildi.O pasta ikram edildi.
Sonuç hüsrandı ama ben kendi yaptığım pastayı da ikram ettim ve inanın herkes benim pastamın daha güzel olduğunu söyledi. Görüntü kötüydü ama bol malzemeli pastam herkesin damağına hitap etmişti..
Çok uzun yazıyorum ama atraksiyonsuz zamanım geçmediği için bunu sizlerle paylaşmadan edemiyorum mazur görün please..
Sonuç olarak yerimize vardık, balonlar şişirdik, kameriyeleri, ağaçları ve masaları süsledik, ikram edeceğimiz lezzetlerimizi masamıza dizdik ve parti oldu. Günün benim için en yorucu olması gereken kısmında yorulmadım çok şükür.
6. ayında bir hamilenin bu tip koşuşturmalarda yorulması da katlanıyor.Fotoğraflar çekildik, kameralara el salladık, arkadaşlarımız geldi mutlu olduk, akrabalarımız yalnız bırakmadı sevindik...
Şimdiiiiii;
Önce babaanneme bu güzel mekanı bize ayarladığı için, anneme zahmetleri ile emeğini üzerimden hiç eksik etmediği için, aileme varlıkları ile beni onurlandırdıkları için, eşimin teyzelerine bizi şereflendirdikleri için, Asiye-Salih, Yasemin-Fatih, Eda-Sinan, Hayrunnisa-Zafer, H.Yasemin-Şemsettin, Gülcihan-Ertuğrul,Esra-Alperen çiftlerine sonsuz teşekkürler geldikleri için...
Ve en son olarak maddi ve manevî olarak her zaman yanımda olduğunu hissettirdiği için ve bana hazır alalım yorulma demesine rağmen, onu dinlemediğim halde yine de yeni pasta almam konusunda beni uyardığı için, oğlumun dünyaya gelmesine ve bir kızımın olacak olmasına vesile olduğu için Sevgili eşime, sonsuz teşekkürlerimi ve sevgilerimi sunuyorum...

Akif Eren'in annesi...

not:fotoğraflar en kısa zamanda...

Comments

serrose said…
Iyi ki dogmus
nice mutlu senelere
sevdikleri ile
Lezzet Gemisi said…
Merhabalar.. Öncelikle ziyaretin ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. Küçük hanımdan ancak fırsat bulabildim cevap yazmaya. :))) Huzurlu, sağlıklı ve mutlu günler dileklerimle... Selam ve sevgiler canım.
Anonymous said…
aslinda suanda bekeldigimiz tek sey resimler??/

Popular posts from this blog

şifahane

Babaanne ve Dede Yanında...

Dantelde son nokta