Trip!

Tatil günlerim bitti. Şimdi yoğun bir koşuşturma dönemine giriyorum. Akif Eren bey tuvalet alışkanlığı, kreş seçimi, Nikken toplantılarını düzenleme, fotoğrafçılık kurslarına ilişkin araştırma, yeni yemekler, gelecek misafirler, alıncak hediyeler, Ramazan telaşları, oruç açmalar, iftar saati huzuru vs vs...
Diyetisyene gitmem gerektiğini düşünüyorum ama herkes acele ettiğimi düşünüyor. Ama bedenime ağırlık yapan 8 kilodan biran evvel kurtulmak istiyorum.
Twitter'ı özlemişim uzak kaldım epey, yazacak şey çook. Anlatacak detay çok. Bol bol hatira biriktirdim bu aralar. Hepsi sıra ile paylaşılacak.
En son zamanlarda Akif Eren'in kıskançlığa açılan çığırını anlatmıştım. Şuanda buna gülümsüyorum. Ne tuhaf! O sıra; ağlamalarıma sebep olan içinden çıkılamaz sandığım sorunsala şuan mütebessim bakıyorum.
Yani şu insanoğlu hakikaten tuhaf varlık.
Gerçekten çok detay birikti, herkesi okuyorum ve fakat yorum yazacak vakit bile bulamıyorum. Bizim Hatice'nin kızı ile kayısı marmelatlı kek yapması ise hafızamdan sanırım hiç silinmeyecek. Off Hatice ne zayıfsın maşaallah. Nazar değmesin. Bizde oğlumla genelde birlikte yemek yapıyoruz.
Afyon, Çanakkale, derken çok gezdim, çok fotoğraf çektim. Gelecek detaylar...
Hmm ne demiş sanal atalar ya da ben atıyorum bir yere yazıla!!! "internetsiz bir dünya düşün
lemez" hahaha...

Comments

nohut oda said…
dogumlara gıreceksın oylemı guzel bı haber benım ıcın:))
Elif Zorcan said…
bu çok güzel haber.. Eğer zamanı haber verirsen seve seve gelirim. sanırım 2-2,5 ay kadar var. bekliyorum.
Sevgiler...

Popular posts from this blog

şifahane

Babaanne ve Dede Yanında...

Dantelde son nokta