NeşeLi Davet Sofrası

Dün bir telefon aldım sevgili arkadaşım Neşe'den...
Balık mevsimi malum dedi, biz de söylemesi ayıptır! hamsi yiyeceğiz dedi. Beraber yiyelim,lezzetine muhabbet katalım dedi.
Eee davet olur da icabet etmemek bize yakışır mı?!
Seve seve gideriz arkadaşlarımıza.

Bu arada pazar günü ben mutfak dolabına yaptırdığım ek kapak ve balkondaki eskiyen kiler dolabımın atılması, çiviler, vidalar, kavanozlar vs.. ile dolu bir pazar geçirdiğimden aklımdan çıkıvermiş devet edildiğimiz.

Ama canım balık istiyormuş ki, eşime yarın balık alalım da yiyelim iki haftadır yemedik dedim. Sonra birbirimize bakıp sustuk; ardından güldük. İkimiz de hatırlamıştık. Laf kalabalığına gerek yoktu.
Unutmadan, mutfağıma renk katan dolabım çok güzel oldu. Değişiklikler her zaman insanın içini açıyor. Bundan sonra kilerime bir iki raf çakacağız o işlerim var. Malum, dolap gitti...

Hmm gelelim sadede bu akşam Neşe'nin elinden enfes yiyecekler yedik..

Ellerine sağlık arkadaşım hepsi çok çok lezizdi..

Şimdi size o güzel sofranın resimlerini sunuyorum.


Ben ve Neşe fotoğrafları çekerken sabırla bizi bekleyen Rıdvan Ağabey'e ve sevgili eşime teşekkürü borç bilirim.


Sonuç itibariyle bu sofra karşısında nasıl beklenebilir ki?..



Güzel yemeklerimizin ardından Neşe boş durmamış bir de tatlı yapmış.
Tatlının fotoğraflarını ben Akif Eren beyi uyutmaya çabalarken çeken eşime çok teşekkürler.
Ailece sizin için çalışıyoruz vesselam...
Haftanın 6 günü çalışıp bu kadar şeye nasıl zaman ayırabildiğine şaşırıyorum.
Canım arkadaşım ellerine sağlık.Biz keyifle yedik.
Umarım blog okuyucularım da sofrayı beğenmişlerdir. Çünkü Neşe çok özenmeden hazırladığını söylüyor!!!
Hepinize sağlıklı günler, Sevgiler...

Comments

Lezzet Gemisi said…
SOFRA DA, YEMEKLER DE NEFİS.. NEŞE HANIMIN ELLERİNE SAĞLIK. SİZLERE DE AFİYETLER OLSUN CANIM. SEVGİLER..
Ayşe said…
Sofra da yemekler de cok guzel gozukuyor, arkadasinin eline saglik...

bazen bana da olur, bir yere gunler oncesinden davet ediliriz sonra bir an unutur ve o gun yapmak uzere yemek adi bulmaya calisirken aklima gelir, is tam o anda oyle mutlu olurum ki ;)
KelebekGibi said…
Ayy öyle özledimki taze balik yemeyi, Türkiyedekiler ne sansli yaaaa :(
Hamsiyi ve salatayi alayim baska birsey istemiyorum sofradan :P
Anonymous said…
çok şık bir sofra neşe hanımın ellerine sağlık;)
Anonymous said…
nefıs bır sofra afıyet olsun canım sevgılerımle..
Anonymous said…
özenmemiş hali buysa özendiğinde nasıl bir sofra meydane getiriyor bu hanımefendi çok merak ettim :))) çok öğrenmem gereken şey var bu sayfalardan çoookk ..

Popular posts from this blog

Dantelde son nokta

şifahane

Babaanne ve Dede Yanında...