Dekoratif Kutular


Şimdi çok moda biliyorsunuz. Her yerde çeşitli renkte ve kalitede bulabileceğimiz kutular. Ama bu kutuları nasıl kullandığımız da önemli...
Ben yemek odasındaki gümüşlüğün içine konulan bardak tabaktan pek hoşlanmam mesela. Salon takımım da modern tarzda. Minimalizmi de sevdiğim için; bardaklarımı şık bir hamle ile kutulara koyup gümüşlüğe yerleştirdim.
Annem her ne kadar bu da ne kızım, gel şuraya dantel açalım dediyse de direttim ve gençler tarafından da çok olumlu eleştiriler aldım. Belki sizin evinizde de ortada çok yer işgal eden ve koyacak yeriniz olmadığı için oraya buraya sıkıştırdığınız şeyleri koymaya bir fikir verir diye ümit ederek yazdım ...
Sevgili ihtiyar heyetim, beni mazur görün ama ben o kutuları seviyorum...
Elif Ö. ZORCAN

Comments

böcük said…
Minimalizmi ben de çok seviyorum :) Sadelik ve şıklığın muhteşem uyumu :))

Bu kutular da çok şık ve kullanışlı, güzel olmuş :)
xxx said…
Bizim evde misafir odası kavramı yoktur. O yüzden ne vitrin ne yemek odası takımı vs. de yoktur. O yüzden böyle bir sorunum yok. Tabak çanak ne varsa hepsi mutfaktadır. Diğer odalarda böyle birşeye rastlanmaz. :-)

Sadelik benim de tercihim.
Elif Zorcan said…
Teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. Eğer oğlumdan fırsat bulursam kendim için tasarladığım bazı kolaylıkları daha fotoğraflayıp koyacağım.

Sevgiler Elif Örencik ZORCAN

Popular posts from this blog

şifahane

Babaanne ve Dede Yanında...

Dantelde son nokta